Pengikut Setia !


Sabtu, 19 September 2015

Maaf aku maaf

Ku harus lupakanmu.. maaf ku telah singgah dihatimu..
Kau tak pernah tahu dalam hatiku..
Kau tak pernah sedar kejamnya aku..
Ku duakan cintaku, ku khianati cinta...
Aku tak setia.. Aku tak bisa untuk setia..
Hatiku sepi tiada yang peduli..
Hatiku sunyi tiada yang disisi..
Lantasku cari keindahan yang baru, itu kamu!!
Kau temani langkahku, kau nuranikan jiwaku..
Aku asyik dalam sentuhan cintamu..
Kau mencintaiku seutuh hatimu..
Kau buat aku lupa pada kenyataan hidupku..
Kenyataan yang tak pernah kau tahu..
hingga dia pulang, baru ku terjaga..
bahwa aku punya dia... bahwa aku punya cinta
sebelum dirimu.. Maafkan aku..
Memang dia bersalah terlalu lama meninggalkanku..
Memang ku bersalah terlalu dalam mencintainya..
hingga ku tak biasa hidup tanpa cinta.. dan
ku cari cinta yang lain.. Maafkan aku, dua cintaku..
Ku harus memilih tanpa kau tahu..
Aku mulai menusuk hatimu..
Kau kan sakit hati.. Kau pasti sakit hati..
Ku minta amarahmu tumbuh..
Walau cintamu ku rasakan lebih indah,
tapi ku harus berhenti..
Dia yang pertama ku cintai..
Kau tak sedar ku khianati...
Dia tak tahu ku curangi..
Harap kau terluka.. Harap kau membenciku
sedalam kau mencintaiku..
Maaf ku duakan...

Tiada ulasan:

comment ye