Pengikut Setia !


Sabtu, 18 Jun 2016

Maaf ,, aku rindu

berat bila hati dah mulakan sayang dan mencintai seseorang...
semakin hari perasaan tu muncul tanpa aku tahu...
merindui sesuatu yang mustahil untuk aku peroleh....
memori tak mampu aku lupa... disaat aku keseorangan tanpa sesiapa....
jiwa aku kosong ketika itu.. tapi dia datang muncul menemani aku...
dan sentiasa melepaskan senyuman dye dan gelak tawanya....
mengkucar kacir kehidupan aku menjadi riuh....
terima kasih aku ucapkan pada dia.....

maaf atas kekurangan yang saya ada....
seperti saya cakap... bila saya sayang dan cintakan seseorang ....
hati saya sukar untuk berubah..
yup mungkin orang lain akan kata saya cuma hanya pandai bercakap..
pasangan sentiasa berubah..yela bercinta dengan orang lain... Bertunang dengan orang lain,
couple dengan orang lain... sesungguhnya kawan baik saya dan hati ini sahaja yang tahu...
apa sebenar yang sentiasa tersirat dan tersurat.. yang sentiasa menemani rintihan hati saya...
maaf jika hadirnya saya mengucar kacir kan lagi keadaan awak....
bukan untuk mengongkong atau mengacau ketenangan awak...
tapi saya rasa awak tahu jawapan kenapa saya menjadi begitu....
maaf andai apa yang saya lakukan ini agak keterlaluan bagi awak...awak, dah dua minggu awak diam seribu bahasa,, hanya sebab satu kesalahan yang bukan saya lakukan awak terus menjauh,, saya xkuat, hanpir setiap hari sy hantar mcg kat awak, satu pon xberbalas, 😢....
maaf... maaf.. maaf.. maaf.. maaf... maaf.. maaf.. maaf...
hanya itu yang mampu saya lakukan ketika ini...
yang pasti saya tahu apa yang berlaku terlalu awal untuk kita lalui.... Terlalu cepat untuk kita hadapi semua ni awak,, jujur saya xakan maafkan orang yang buat kita jadi mcm ni,,  betul awak,, hatinsaya keras , mcm batu,,
biarlah takdir yang menentukan apa yang berlaku...
saya akan sentiasa mendoakan apa yang terbaik untuk awak. Dan sy masih berharap keadaan kita pulih,, waktu saya utk awak xbanyak awak,, cuma 3 bulan y masih bersisa,, 😢😢😔😔 mungkin saya perlu belajar untuk jadi kuat,, kuat untuk melupakan semua kenangan dengan awak,, gelak tawa awak,, usik manja awak, belai tangan awak, mcm mana sy nk lupa semua tu? Sedangkan setiap saat saya dengan awak kita cipta mcm2 kenangan manis,, n smua tu masih bermain dalam fikiran saya,,  awak saya masih berharap,,
supaya awak kembali senyum.....

lots of love
Ashiey

Tiada ulasan:

comment ye