Pengikut Setia !


Isnin, 30 Julai 2018

KISAH 2014

Aku pernah post benda ni, saja aku post lagi sebab aku terjumpa kat fb memories tadi, and aku nk bnde ni terpapar lagi,
اَلْحَمْدُلِلّهِ aku dah jumpa pemilik tulang rusuk aku, And aku bahagia,, dan kau??

Ye kau tak pernah lari jauh dari aku, aku sentiasa tgk kebahagiaan kau,,

Dear EX !!
(Sy harap bnde ni sampai ke penatapan kelopak mata awak)

Saya nak awak baca n tahu!! Walaupon kita dah xde pa2 lagi!
Saya belum padam semua mcg kita dari harifirst kita couple n mcg last awak utk saya lpastu kita dah ak contact! Lw awak nak taw stiap hari saya habiskan maa sej sebelum tidur utk baca smua mcg2 kita smbil air mata saya mngalir! Smpai saya dah hampir hafal semuanya awak!! Saya betol2 rindukan awak! Walaupon saya taw apa y saya rasa ni salah! N saya terpaksa jugak! Rindu ni datang sendiri! Saya dah halang! Tp dy btandang kat hati saya!! Mcm mana saya nak buang awak dalam hidup saya? Sedangkan setiap saat! Setiap nafas saya! Hanya ada setiap knangan saya dengan awak! Mungkin awak jenis lelaki yang boley disayangi berkali2 tapi saya tak!! Saya hanya percaya pada satu cinta! Walaupun saya tahu awak bukan jodoh saya! Tapi saya sangat2 berharap tidak diabaikan awak sekarang saya cuba untuk terima hakikat yang saya hanya persingahan awak !! Pelepas sepi awak! Tapi saya x mampu! Saya dah cuba sedaya upaya untuk lari dari bayang awak! Tapi semakin saya lari semakin bayang awak menghantui saya! Setiap lagu yang saya dengar mesti mengingatkan saya pada awak! Setiap saat saya tengok gambar awak! Dan lebih menyakitkan bila saya cuba untuk melupakan awak dengan cara saya sendiri! Saya tengok gambar awak dengan DIA utk memahamkan hati saya yang ternyata awak milik dia dan akan jadi milik hakiki dia! Saya tak mampu untuk membenci awak! Mahupun melupakan awak!! Awak walaupon awak xbaca ni! Saya harap sangat awak baca bnda ni satu hari nanti! Saya harappp saya nak awak baca!! Say pendam semua ni! Saya tunjukkan pada semua irang yang saya happy! Saya langsung x cakap pasal awak kononnya saya x ingat awak! Saya bercakap , bermesra dengan lelaki lain! Ganti2 lelaki saya buat relationship kat fb!! Sbb saya nk tipu diri saya! Tapi awak!! Sakit sangat semua ni!! Saya cuba utk paham apa yang hati saya mahukan dari awak! Tapi saya x dapat jawapannya waktu awak tanya saya! Apa sebenarnya saya mahu dari awak!! Awak hari ni saya dah dapat jawapn dari kebodohan saya! Saya mahukan perhatian dan kasih sayang awak! Itu ja! Tapi saya x akan dapat smua tu lagi!!  Tapi awak hati saya memberontak! Hati saya x nak lepaskan awak! Hati saya xpernah buang awak! Saya cakap saya benci awak! Saya menyesal kenal awak tapi sebenarnya tak awak! Mengenali awaka dalah perkara terindah dalam hidup saya! Xpernah saya menyesal mahupon saya membenci awak!! Kalau awak anggap post ni saya berharap pada awak!! Hentikan tanggapan awak tu!! Sebab awak salah! Tiap hari dalam doa saya saya x pernah jemu doakan kebhagiaan awak! Saya dah kunci hati saya!! Awak lelaki terakhir! TERAKHIR awk!! Saya akan cuba lupakan awak ! Tapi awak!! Mungkin utk lupakan awak saya perlu menggunakan seluruh kekuatan dan mungkin nyawa saya! Awak!! Saya mohon pada awak! Jangan pernah maikan hati perempuan! Awak dah jumpa teman hidup awak! Jga lah dia! Jangan lepaskan permata kerana terperdaya dengan biasan kaca! Awak saya x mahu berhenti menulis!! Bnyak yang terbuku dalam hari saya! Mungkin orang akan cakap saya menagih kasih awak! Tapi awak! Saya hanya nak awak tahu yang saya terlalu sayangkan saya dan saya jadikan awak lelaki terakhir dalam hidup saya! Smpai hari ni! Sehingga saya bertemi pemilik tulang rusuk saya! Insyaallah! Awak saya harap awak baca bnde ni!

Tiada ulasan:

comment ye