Pengikut Setia !


Jumaat, 4 Januari 2013

kecewA!!


KECEWA :'[


AKU cuba
 Belajar Menjadi Pemaaf.

membersihkan hati dari perasaan negatif dan emosi-emosi negatif (takut, sedih, kecewa. gusar, menyampah, marah, geram, cemburu, tak puas hati, dendam, busuk hati).
aku selalu rasa sedih dan kecewa kerana aku tak memaafkan kesalahan diri aku di masa lalu . aku susah menerima hakikat perbuatan salah DIA terhadap diri aku, yang membuat aku sedih, kecewa dan geram tahap DIA.. tapi aku cuba belajar menjadi pemaaf dan menghapus semua ni lalu menarik ketenangan datang pada diri aku
AKU cuba
 Ketawa, ketawa dan terus ketawa.
Ketawa bukan dibuat-buat, tapi biar ketawa yang benar-benar menggembirakan aku dan menjadikan aku riang.. aku cuba dekatkan diri aku dengan rakan-rakan yang lucu serta cari “funny side” dalam setiap situasi, supaya aku boleh ketawa secara automatik. Ketawa dapat menghilangkan sedih. Buat apa2 jea lha asal kan aku boleh ketawa? Come on… MASHITAH
AKU cuba
 Ubah Fikiran
, sedih dan murung. Tapi, aku cuba merubah fikiran aku dan apa yang aku fikirkan tentang 
M E M O R I E dedulu tersebut walau seburuk manapun ia. Rahsianya, 
Buat apa fikir yang buruk sedangkan aku boleh tarik semua yang baik-baik? Fikir yang buruk, aku dapat yang buruk jawapnya. kan kekawan?

TAPI
H A T I   A K U  K E R A S
mcm mane??

Tiada ulasan:

comment ye